Heb je problemen met het inloggen op de pagina van de kerk, of lukt een reservering niet, voor een dienst, waarbij je wel aanwezig wilt zijn? Lees even verder:

  1. Ik wil alvast reserveren voor een zondag later in de maand of volgende maand.

– Het kan zijn dat je wilt reserveren voor een dienst later in het jaar of de maand. Het is zo, dat in verband met de beperkte plaatsen, we de reserveringen pas ‘open’ zetten op de maandag voorafgaande aan de zondag, waarvoor gereserveerd kan worden. Dus mocht het zo zijn, dat het nog niet die maandag is, wacht even af.

2. Ik heb laatst gewoon een plaats kunnen reserveren, maar nu moet ik ineens inloggen.

Dat klopt, als je een keer hebt gereserveerd voor een dienst, krijg je automatisch een login op onze website. Zo kun je namelijk de reservering aanpassen of annuleren. Om niet elke keer weer een login aan te maken voor elke reservering is deze login opgeslagen en kun je die gewoon blijven gebruiken voor toekomstige reserveringen. Er wordt een mail gestuurd naar je opgegeven e-mailadres. Daarin zijn je naam en wachtwoord vermeld.

Heb je geen mail gezien? Check dan even dit:

De mail die je krijgt is van WordPress <Wordpress@kerkaanhetplein.nl>. Dit is helaas een adres wat vaak in de Spam terecht komt. Check daarom eerst even je Spam-folder (of ‘Ongewenste Mail-folder) of de mail daarin zit.

3. Ik kan de mail niet vinden. Ik ben de mail kwijt. Ik weet niet (meer) wat mijn wachtwoord is.

Mocht je toch de mail niet meer kunnen vinden of heb je geen wachtwoord, dan is het volgende te proberen:
Ga naar de website en naar het menu-item ‘reserveer een plaats’. Klik op de juiste dienst. Dan krijg je het volgende scherm:


De bedoeling is, om (rechtsonder) met een naam en een wachtwoord in te loggen op de website. Die naam en het wachtwoord staan in die eerder genoemde mail. Klik meteen even het ‘checkboxje’ aan, zodat je de volgende keer automatisch bent ingelogd.
Mocht je die mail niet meer hebben? Geen nood, probeer dan eens: ‘Wachtwoord vergeten?’. Opnieuw zal er een mail verzonden worden met je gebruikersnaam en een link om het wachtwoord opnieuw in te kunnen stellen. (zie onder)

Het kan even duren voor de mail aankomt. Kijk ook even in de Spam als je de mail niet ziet. Als je op de link klikt, kom je op een webpagina en kun je je wachtwoord opnieuw instellen. Er is al een wachtwoord ingevuld, die kun je bevestigen, of je kunt een ander wachtwoord kiezen. Gebruik deze in het vervolg met je gegeven naam bij het reserveren.

Lukt het allemaal niet: stuur dan een mail naar webmaster@kerkaanhetplein.nl dan kan even verder meegekeken worden voor een goede oplossing. Die gereserveerde plaatsen gaan er komen!